Bæredygtighed

Bæredygtig og sikkert miljø skal være med til både i dag og for fremtiden at skabe de bedste vilkår for vores medlemmer og hestene på stedet. Vi arbejder med at nedsætte CO2 udledningen, sparer på grundvandet og genbruger mest muligt. Vi bruger ikke gift på stedet og vores heste får økologisk halm.

Vi bruger LED lys, hvor det er muligt, vi har varmepumper og sensorer der automatisk slukker alt unødvendigt lys. Du kan læse nærmere om de krav der stilles til en bæredygtighedscertificering på DRFs hjemmeside under klubber/certificering eller HER