STÆVNER PÅ STUTSBORG
STUTSBORG HAR D-STÆVNECERTIFICERINGEN I DANSK RIDEFORBUND OG ARBEJDER LØBENDE PÅ AT GØRE VORES STÆVNER BEDRE.

STRK AFHOLDER NORMALT 2 KLUBSTÆVNER OM ÅRET I BÅDE DRESSUR OG SPRING.
I SEPTEMBER AFHOLDER VI NORMALT VORES KLUBMESTERSKABSSTÆVNE.

Stutsborg stævner
Stutsborg rideklub holder 2 klubstævner om året. De sidste år har de ligget i maj/juni og klubmesterskabet i september. I vides muligt omfang udbydes der breddeklasser som f.eks par de deux på vores stævner.
Når man melder til vores stævner kan man finde klasser og udklasningsreglerne på vores propositioner på vores hjemmeside ca. en måned før stævnet. Sidste tilmelding ligger ca. 1 ½ uge før stævnet, men tjek det på propositionerne.
Er det ikke betalt er man ikke startberettiget og vi vil ikke lade ekvipagen komme til start.
Hvis man har spørgsmål omkring stævne, kan man kontakte Julie Ehlers på 23618966

Oversigtkort HER

Dressur ekvipage                                                            Springekvipage