NYHEDER

EVENTS

VIDEOER

Se mere på vores youtube kanal.

Der er stadig gang i vores Youtube kanal, der kommer med jævne mellemrum nye videoer ind. Lige nu er der f.eks videoer fra pigernes tur til Hingstekåring i Herning.

RIDEKLUBBEN

Stutsborg Rideklub er en aktiv rideklub under Dansk Rideforbund. Stutsborg Rideklub lejer sig ind på Stutsborg Rideskole.
Rideklubben har omkring 650 medlemmer, langt de fleste er børn og unge under 25.
Stutsborg Rideklub har i samarbejde med rideskolen fokus på at være en bredde klub og vores aktiviteter er målrettet dette.

Visioner:

-At skabe de bedst mulige rammer for heste, ryttere og gæster på et af Danmarks tryggeste, miljørigtige og velholdte ridecentre
- Under samme tag at rumme mange forskellige måder, at dyrke ridesport på og give plads til alle.
-Vedblive at være certificeret i DRF og repræsentere bredden.
Rideklubben tilbyder sine medlemmer en række aktiviteter, gerne i samarbejde med rideskolen. Vi forsøger at få lavet arrangementer til alle aldersgrupper og efter deres ridemæssige niveau. Se vores aktivitetskalender.

Rideklubben har en lejekontrakt med ejerne af rideskolen, men i dagligdagen samarbejder vi om at få et sikkert og trygt sted at færdes både for heste og ryttere. Rideklubben yder tilskud til ekstra undervisere på rideskoleholdene, hjælp i stalden og gratis første prøvetime. Derudover tilbydes stævner både i spring og dressur, kurser, foredrag og ture.
Rideklubben giver også tilskud til ridelejrene i sommerferien herunder stævner i de forskellige breddeaktiviteter f.eks ponylege, orienteringsridt, øvelser fra Trec og mange andre spændende ridelege.

Rideklubben får tilskud via folkeoplysningsloven og du kan derfor ikke ride på stedet uden at være medlem af klubben.
Derudover har vi en række meget aktive og gavmilde sponsorer, der gør at rideklubben kan gøre lidt mere for medlemmerne.

Vores hovedprioritet på stedet er bredde, miljø, sikkerhed og tryghed, så alle føler sig tilpas og velkommen.

Rideklubben ledes af en bestyrelse der vælges på den årlige generalforsamling.
På undersiderne finder du en masse oplysninger om klubben.
Har du spørgsmål eller gode ideer, hører vi meget gerne fra dig. Der er også plads til dig i det frivillige arbejde på stedet

Instagram@strkrideklub