Opsadlingskursus hos Juniorudvalget

Kurset er for begyndere og yngre, der mangler øvelse i opsadling.

På kurset vil vi gennemgå striglning og opsadling både i teori samt i praksis.

Der vil være flere undervisere til stede, og derved vil alle deltagerne få rig mulighed for at få øvet de ting, vi gennemgår. Vi afslutter kurset med kage og en god snak om den forløbne dag, og hvad vi har lært.

Kurset er udelukkende for RYTTERNE der er medlem af Stutsborg Rideklub og rider på Stutsborgs rideskolehold - forældre er dog velkommen til at hygge sig med lidt gratis te og kaffe. Børnene skal gerne kunne holde fokus, mens vi forklarer om, hvad de skal øve om lidt.

Pris: 50 kr.

Der betales ved tilmelding

Husk fornuftigt tøj alt efter vejret, ridehjelm samt fornuftige sko.

Bemærk venligst, at der er begrænset antal pladser, og det er efter først-til-mølle-princip. NÅR MAN TILMELDER SIG SKAL MAN VÆLGE OM MAN ENTEN  VIL PÅ KURSET KL. 10.00-12.00 ELLER KL. 13.00-15.00 (man kan ikke vælge begge).

DER ER 14 PLADSER PÅ HVER TID

Vi glæder os til at se jer til en hyggelig dag

Mange glade hilsner fra Stutsborg Rideklubs juniorudvalg

10.02.2023